שאלון מנחה
אהלן! הכנתי בשבילך שאלון שיעזור לך לשאול את השאלות הנכונות ולהבין יותר טוב את צרכי העסק שלך לקראת תהליך של מיתוג.
תהליך המיתוג לא מתחיל ונגמר רק בעיצוב של לוגו או כרטיס ביקור, והוא עמוק ומכסה רבדים שונים כמו ניהול, עבודה מול לקוחות, שיווק ופרסום.
צעד 1 מ 4
25%
שם
*
כתובת דואר אלקטרוני
*
טלפון
*
שם העסק
תחום
אזור הפעילות של העסק
האם יש לעסק אתר אינטרנט?
כן
לא
אתר אינטרנט
האם מדובר בעסק חדש או עיצוב מחדש לעסק קיים?
חדש
קיים
האם יש לעסק מתחרים?
כן, הרבה
כן, מעט
לא
למה אתה חושב שהעסק שלך זקוק למיתוג?
מיהו קהל היעד שלך (נשים/גברים, טווח גילאים וכו')?
איך קהל היעד שלך שומע על המוצרים או השירותים שלך? איפה הוא פוגש אותם?
האם יש עקרונות או ערכים שלפיהם העסק ושירותיו מתנהלים? (מקצוענות, חדשנות, צעיר, רצינות וכו')
באילו דרכים אתה משווק את העסק?
איזו מילה צריכה להופיע בלוגו (בעברית/אנגלית)?
האם יש לך סלוגן (משפט נלווה)? אם כן כתוב מהו:
מה הרעיון שעומד מאחרי בחירת השם? מהיכן זה מגיע?
איזה רעיון או מסר כללי היית רוצה שיהיה מזוהה עם העסק או השירות שלך?
מה היית רוצה שאנשים ירגישו או יחשבו כשיפגשו במוצרים או בשירותים שלך?
סכם את התשובה הקודמת שלך ב-5 מילות מפתח (הבנה, הצלחה, מקצועיות, קירבה, יציבות וכו')
היכן תשתמש בלוגו שלך? היכן הוא ייראה?
מהן ההעדפות האישיות שלך לגבי עיצוב הלוגו?
העלאת קבצים
צרף כאן קישורים ללוגואים שאהבת ושהם בסגנון וכיוון העיצובי של מה שאתה מכוון אליו, או כל דבר אחר שיוכל להמחיש את הכיוון והסגנון של מה שאתה מחפש.
הגדר את העסק שלך במשפט אחד:
מהן הציפיות שלך מתהליך המיתוג?
האם יש דברים נוספים שחשוב שאדע, או שתרצה\י להוסיף?
איך הגעת אלי?
המלצה
חיפוש באינטרנט
פייסבוק ואינסטגרם
במקרה
אחר
פרט:
מהן הסיבות העיקריות שבחרת לפנות דווקא אלי בנוגע לפרוייקט שלך?
This iframe contains the logic required to handle Ajax powered Gravity Forms.